Fyra bilder

Tjena finisar! Glad lucia på er allihop.
Tyvärr blir det inget luciatittande för mig idag, för vi ska på middag ikväll. Men jag får kolla på datorn i stället ;) 
Här kommer lite bilder på vad som hänt de senaste dagarna.
 
Puss ♥
 
Köpte en ny ögonskuggspalett som jag gått och spanat in ett tag. Denna kommer från Maybelline och heter The Burgundy bar. Jag är lite smått besatt av vinröda sminkningar för tillfället. Dels för att det är juligt och fint, och dels för att det framhäver blå ögon så galet fint. 
 
 
Julgranen åkte upp igår också. Bästa och mysigaste känslan när den är klädd. Då är det verkligen julstämning. 
Börjar komma tillbaka till träningen igen efter en lååååång och seg förkylning.
Jag & Lussekatten önskar glad lucia till er idag ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0