Då var julen slut

Hej mina vänner!! God fortsättning på er allihopa!
Jag tog en spontan ledighet från bloggen märkte jag, ja så kan det vara ibland. Nu är iallafall julen förbi, och jag måste säga att det gick lite väl fort det där. Men så är det ju alltid.
 
 
 
Iallafall så var hela julhelgen supermysig, och började den 23.e med att vi hade uppesittarkväll här hemma hos oss med Rasmus familj. Vi åt god kycklinggratäng med pasta, och sen spelade vi bingo och åt massa julgodis och grönsaker med dippa. 
 
 
 
På julaftonsmorgon hade jag och Rasmus bestämt oss för att göra räkmackor till frukost. En liten sån där minitradition. Sen kom pappa & Randi förbi kring lunchtid för att lämna och få julklappar. Så vi satt och snackade litegran. Sen var det dags att göra sig i ordning för att åka och fira jul. Jag hos mamma & Rasmus hos sina föräldrar. 
 
Här är mitt och Rasmus julkort för i år. Vi lyckades få till ett vi blev nöjda med detta året, till och med Tösen hamnade på bild. Så det skickades ut till alla nära och kära.
 
I mellandagarna tid vi det mest bara lugnt, och hängde i soffan rätt så mycket. Vi lyckades ta oss in till Emporia på annandagen, men det var ju helt KAOS! Jag skulle ha en sak och det lyckades jag haffa. Men så galet mycket folk var och shoppade där inne, så vi sprang ut lika fort igen.
 
Här är det jag köpte inne på Emporia. Fattar ni så jag trånat efter dessa Naked paletter. Jag kan säga att jag gjort det i säkert 7-8 år!! Och nu äntligen hade dom börjat sälja dom inne på Kicks, och denna blev jag genast totalförälskad i!
 
Otroligt fina färger! Jag testade att göra en snabb sminkning senare på kvällen, för att leka lite bara. Och vilka skuggor! Så pigmenterade, enkla att arbeta med och få till snygga sotningar med. Ett plus också att färgerna går åt det varma hållet, då det framhäver mina blå ögon så otroligt mycket.
 
När pigmenten är på TOPP!!!! Jag blir väldigt lycklig av denna bilden, hahaha! :D
 
 
Vi var även en runda ute vid torup och fotade Dov- och kornhjortar. Väldigt mäktigt måste jag säga, för vi kom så nära dom.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0