Va, förkyld???

Jag blev visst förkyld?
Jahap, då var det bara att knarka ipren, dricka vatten och vila. Och hoppas på att skiten släppt till iallafall Söndag. Tur som attan att jag är ledig i dag och till på Tisdag. Så förkylningen kom väl rätt lägligt om man säger så.
 
Men på tal om något annat, jag är sugen på att färga mitt hår ljust igen. Jag satt och tittade på mina gamla videos på youtube och på vissa av dom är jag ljushårig. Och jag tycker det är så himla fint! Sen känner jag att det måste hända något med detta burret snart! En klippning vill jag inte riktigt lägga pengarna på nu då jag vill växa ut håret till iallafall under axlarna (saknar att ha det lite långt och kunna göra flätor!), och just nu är det i en så tråkigt längd, kan inte göra något kul med det! Så det lutar åt att bli lite ljusare, vet dock inte hur ljust..inte platina iallafall..omg med mina mörka ögon. HAHA!!  Men det är ju faktiskt bara hår, och det finns hårfärg i affären om det skulle skita sig ;)  Får se hur jag gör :P 
 
Iallafall. Här är min lunch för dagen. Grönkålsoppa med frikadeller. Grönkål är supernyttigt och fyllt med massa järn. Bra för oss tjejer som har en styck röd vecka i månaden och kanske behöver äta lite mer järn. 
 
 
 
 
En celsius piggar alltid upp. Kärlek på burk!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0