Måndagar är såå trötta

God morgon!

Jag kunde inte sova i natt, så denna morgonen blev väl inte riktigt som planerat? Men så är det ibland. Hörde av mig till Emilia att jag blev lite sen, för jag orkar verkligen inte stressa idag. Idag är iallafall planen att sitta i skolan någon timme & träna på vår "pjäs" tills på Onsdag då vi ska ut på förskolan.
 
Sen i kväll ska jag äntligen till Friskis igen! Jag är så taggad och kommer längta hela dagen! Både jag & Rasmus känner att vi måste komma igång igen. Vi var så himla duktiga ett tag och tränade som fan. Och vi mådde bäst! Så nu ska vi dit igen. Dock tror jag att han kör sitt race på gymmet i stället, friskis är inget för honom ;) :P
 
Jag hoppas iallafall att ni har en bra Måndag. Och gör det bästa av den fast än att den kanske inte blev som planerat. Klockan är bara 9, så du hinner ändra på det ;)
 
Puss ❤
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0