kuckeliku och så var påsken slut.

var påskledigheten slut och i morgon drar vi igång med ex-arbetet igen. 
 
Men dessa 5 dagar har varit riktigt härliga och välbehövliga, så jag är väl rätt okej med att åka till skolan i morgon. Och dessutom ska vi få feedback på det vi skrivit hitintills och det känns bra, för då får man lite nytt att jobba med. Men jag känner mig säker och trygg med det vi skrivit och det är inte på långa vägar dåligt, men det är klart det finns alltid saker man jag skriva om, lägga till och ändra på.
 
Men iallafall. Tillbaka till helgen. Det har som sagt varit riktigt bra dagar och det bästa var att äntligen få träffa Pau igen. Ni förstår inte så mycket jag saknat henne och att man kan sakna en människa så mycket som jag gjort är sjukt! Vi fick iallafall 3 timmar tillsammans för att snacka av oss det mesta..hihi ;) Men vi ses om ca 1,5 månad igen och då är det sommar och lov.
 
Sen var det påskafton vilket firades med pappa & Randi och hennes familj. Vi slutade nog på ca 25 personer. Men det var riktigt mysigt och solen lös på oss mellan regnskurarna. Det bjöds på grillat, marängswiss och såklart påskäggsletande. Barnsligt roligt! Kvällen slutade kring  12-tiden och på Söndagen var vi så himla trötta och Rasmus förkyld. Men det stoppade inte mig från att träna ett Iw-pass. Seriöst, så jäkla härligt att vara igång med träningen igen! 
 
Och idag har jag haft lillasyster + pojkvän på besök en liten stund för att kolla på lite gamla filmer. Och sen blev det ett gött Cirkelfys-pass. I morgon väntar ett IW-pass som jag är så taggad för, IW ROCK..Im just saying, Wohoo!!!
 
Ha det bäst.
 
Puss ♥
 
 
Så här lycklig var jag efter passet och med min nya mössa på huvudet ;)
 
Lite Måndagsmotivation. 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0