Vill tillbaka under täcket igen.

Hej på er, och god morgon!
Jag har sovit som en kratta i natt kan jag säga..somnade inte förens vid 2-tiden..kul. Och klockan ringde halv 7. Men det var bara till att pallra sig upp och få lite frukost i magen.
Idag är planen att åka hem till Gabriella för att börja spåna på våran redovisning, och jag hoppas att förmiddagen går fort, för jag känner mig såå seg!
 
Annars är dagens planer de vanliga, nämligen träning i kväll. Och på tal om träning, gud vilken energi hade hade på passet igår kväll! Jag skulle tro att jag tränade för nästan hela gruppen, och jag kände mig riktigt stark och vågade utmanna lite extra. Inte ofta det händer kan jag säga ;)
 
Men nu ska jag gå och (motvilligt) byta om från min goe pyjamas, som jag gärna gått runt i hela dagen om jag hade fått ( Note to self: Det är helg i morgon..then you can sleep you lazy motherfucker!!!) och bege mig bort till Gabriella.
 
Ha en fantastisk Torsdag iallafall.
Puss & Kram ♥
 
Lunchen igår ( och dagens matlåda) var fetaostfyllda biffar med pasta i tomatsås. SÅ gott!!
 
Just nu har jag snöat in mig duktigt på denna frukosten.
Filmjölk med rågfras & kiwi
Knäckebröd med mjukost
Och kaffe
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0