Netflix and chill?

 
Min variant på Netflix and chill.
Lördag och jag underhåller mig med att tvätta sjukt mycket tvätt..men så blir det när man glömt boka tvättid. Men mellan tvättarna underhåller jag mig med mina målarböcker och filmer på netflix. I like!
 
Och vet ni vad, i morgon ska vi faktiskt till Liseberg, sådär lite spontant. Fick reda på det igårkväll och blev ju överlycklig! Längst fram i Helix eller vad? Så i morgon åker bilen klockan 08:00 med mig, Rasmus & Rasmus syster och hennes man.
Det kommer bli så kul!!!
 
Iallafall så hoppas jag att ni får en fantastisk Lördag, själv har jag klickat fram lite chick-flicks som jag ska kolla på. Alltså man måste ju bara älska chick-flicks.
 
Puss & kram ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0