Just another day in paradise

Tjena hej hej!
Onsdag, Lillördag och jag sitter i soffan och försöker plugga. Men alltså denna boken kan ju ta sig någonstans tycker jag! Men men, det är väl bara till att fortsätta läsa så lossnar det kanske snart? 
 
Jag hade egentligen inget kul att skriva och känner att jag är lite uttråkad. Hmmm... Tror jag ska fixa lite lunch? Hittade ett recept som såg supergott ut att jag liksom var tvungen att testa det. Så det ska jag nog fixa ihop nu :)
Annars händer det inte så himla mycket mer, träning i kväll och jag längtar som fan eftersom att det är ett riktigt tortyrpass! Jag går alltid där ifrån och typ skakar i hela kroppen.. härligt ;)
 
Men nu ska jag som sagt fixa lunch.
Ha en finfin dag.
Puss & kram ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0