Ställt tillbaka klockan?

Hejsan i solskenet! Har ni kommit ihåg att ställa tillbaka klockan idag? 
Skön känsla att få sova lite längre utan att få så dåligt samvete, hahah! 
 
Iallafall så strålar solen utanför fönstret, och jag tycker det är helt galet att det är 1.e November på Tisdag, jag menar hallå, var är minusgraderna och frosten? Nu tycker jag att det kan bli lite krispigt och verkligen höstigt. Löven är härligt gula, röda och bruna och jag är överlycklig för det.
 
Någon jag insåg precis också var att det på Tisdag är 1 månad tills December, och det betyder att det är ca 3 veckor tills vi får sätta upp julsakerna!!!!! Hallelujah!! Som jag längtar, varje år, samma sak, samma känsla. Och samma Kajsa som rusar ner i källaren kvällen innan 1.a Advent för att hämta de 2 stora lådorna vi har där, fullproppade med julsaker.  Jepp, julen är min favorit högtid ♥
Så, veckorna får gärna gå fort. 
 
Annars är planen för dagen att åka till vellingeblomman och kolla på deras julutsällning..någon som är förvånad, hhahaha! :D Men det är ju så mysigt att gå där inne. Så nu väntar jag bara på att Rasmus ska jobba färdigt så vi kan åka iväg.
 
Jag hoppas att ni har en mysig Söndag och att solen skiner hos er också,
Puss ♥
 
 
 
Konserten i Fredags var SÅ JÄKLA BRA!!
 
Lördagsselfie
 
Lördagsmys i soffan framför en Johan Falk film 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0