En riktigt bra Fredag

Hej mina hjärtan! Äntligen är det Fredag!
Klockan ringde 04:45 i morse, ja helt seriöst så gjorde den det. För jag skulle vara med och öppna förskolan i dag. Så klockan 06:20 satt jag och läste barnböcker i massor för de tidiga barnen. Men det bästa var ju dock att jag slutade till 12, då jag hade 2 timmars kompledigt att ta ut. ;) 
 
Och som körsbäret på toppen av en bra Fredag så blev jag godkänd på hemtentan vi skrev innan praktiken, så jag var med än lovligt lycklig när jag körde hem i middags!! Och jag måste säga att det är så himla skönt att lägga den kursen bakom sig nu och köra vidare på nästa. Snart ett år till examen, tiden går fort!
 
Men nu är det iallafall helg och i kväll väntar det konsert inne på Malmö arena, vi ska se Rock of 80.s. Och det ska bli så himla kul! Och jag älskar klassisk rock!
Och jag hoppas att ni har en fin Fredag och att ni får en superbra helg, själv ska jag inte göra många knyck kan jag säga..och i morgon ska jag ta en låååång sovmorgon, iallafall till klockan 10 ;)
Puss och kram ♥
 
 
En lite småtrött lärar-praktikant. Men kul är det :D  ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0