En hel vecka.

Hej mina hjärtan! Ofrivillig bloggpaus eller?!
Men så blir det ibland, och livet kom liksom lite före.
 
Iallafall så skulle vi till Liseberg senast jag skrev något, och vi hade en sjukt rolig dag uppe i Götet! Och på Måndagen fyllde Rasmus 26 år, så det blev lite skönsång (not!!) och frukost på sängen. Och sen på kvällen gick vi ut och åt vars en planka och tog ett glas vin.
 
Och efter det har veckan bara rullat på. Har suttit hemma hos Gabriella Tisdag-Onsdag för att skriva klart vår redovisning till i Fredags, som nog gick rätt bra..hoppas jag ;) Jobbade i Torsdags och nu i helgen hade vi kalas för Rasmus, så hela Lördagen gick åt till att handla och städa. Men det blev ett lyckat kalas, och Rasmus var jättenöjd.
 
Idag och resten av denna veckan kommer bloggen tyvärr eka också skulle jag gissa? För jag sitter nämligen med en hemtenta fram tills på fredag... Men, ni får kika in här på Onsdag eftermiddag för då kommer jag lägga upp en rolig sak. Ja inte allt för rolig, så ni behöver inte ha några jättestora förhoppningar, hahah!! :D 
 
Men nu ska jag köra igång denna jäkla tentan..och se framemot Lördag då det blir 25-års fest.
 

Simma lungt.
Puss & Kram
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0