Onsdag och snön var här

Hej finisar!

Hoppas att allt är bra mer er denna Onsdag? Själv har jag precis lagt mig i sängen, nyduschad, efter ett asjobbigt indoorwalking pass. Men skam den som ger sig, svetten sprutade ur öronen och jag trodde jag skulle smälta bort, hahah!

På tal om att smälta bort, så fick vi oss en glad överraskning igår kväll när jag kom från träningen. Snön hade äntligen kommit hit! Och jag och Rasmus fort ut som två lyckliga småbarn, och hade snöbollskrig. Vilket jag för övrigt hatar, men några träffar fick jag allt! Men idag vaknade vi upp till barmark igen..jäkla plusgrader och regn!!

Annars har dagen spenderats en stund framför lite plugg, och där i mellan har jag sprungit fram och tillbaka till källaren för att tvätta. Åh, det ljuva livet i lägenhet ;) Men nu ska jag sova för klockan ringer halv 7..men jag går bara mellan 9-12 i morgon, så det är luungt!

Puss och godnatt

Snöbollskrig, på blodigt allvar!
 
Och så fick vi lite julfeeling. Så idag åkte jag och köpte en ljusslinga till vår minigran
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0