Fredagsmys

Hej vänner! Och glad Fredag på er.
 
Hoppas att helgen börjat bra och att ni hittar på något riktigt kul eller mysigt just nu. Själv har jag och Rasmus intagit soffan och myst ner oss i varsen hörna. Han tittandes på fotboll och jag tittandes på min underbara dator. Ja, jag småkikar väl lite på Rasmus i mellanåt, hihi ;) ♥
 
Idag blev det lite vik på en superfin förskola, med supergoa ungar. Positivt och tråkigt så var det bara ett kortpass, men jag hoppas få komma tillbaka en annan gång. Väl hemma råkade jag somna i sängen, det var verkligen inte planerat..i promise! Men när Rasmus kom hem från jobb så fick jag fart igen. Och sen blev det hemgjorda hamburgare och klyftpotatis, Fredagsmys på hög nivå.
 
Och nu sitter vi som sagt i vår goe soffa, och jag mumsar på ett gäng Physalis. Lätt mitt nya beroende, så farligt goda! I morgon är väl planen att plugga lite, sen om jag håller mig till planen är en annan femma..hehehe..Men det är lika bra att börja med det man ska, så jag slipper sitta sista dagen med det.
 
Men ja, nu ska jag återgå till mitt Fredagsmys.
Ha det bäst allihopa.  ♥
 
Dagens frukostbricka.
Har ni inte provat banan på knäckebröd så MÅSTE ni göra det, så gott!!
 
Mys!!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0