Förändringar

Hej mina vänner!
Idag är det sista dagen på praktiken för denna gången. Och fast än jag saknar skolan litegrann så är det ändå så tråkigt att lämna alla fina barn och pedagoger. Men det är bara 4 månader tills vi ska ut igen.
 
 Men iallafall så tänkte jag bara slänga in en bild på lite resultat när det gäller me, myself and I. 
 
Vänstra bilden är från när vi precis kommit hem från Mallorca nu i början av September och bilden till höger tog jag nu i helgen.
Och jag menar HALLÅ?! Skillnad eller? Ja, jag tycker det iallafall och känner att jag verkligen hittat rätt med kost och motionen, och det känns bara så himla bra! Jag har ett mål och jag ska dit. -6 kg på vågen och jag är äntligen under 80 kg igen...Jag vill aldrig se den jäkla åttan igen.
 
 
Ha en fin dag allihopa 
Puss ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0