Plugga, plugga, plugga & äta

Nu är det segt vill jag lova!
Jag hade ett riktigt bra flyt i skrivandet i går och kom en bra bit. Men i dag är det lite segt, men jag tror att det lossnar snart. Första timme brukar alltid vara jobbig, och man skriver om saker hela tiden.
Jag behöver iallafall inte vara bitter för att jag missar det fina vädret ute..för i dag spöregnar det och åskar. Vilket i och för sig är mys om ni frågar mig. 
 
Så jag har occuperat hela köksbordet med papper och böcker, och även tänt lite ljus. Pluggmiljön är viktigt, komihåg det! Planen är att sitta här tills jag går och lägger mig i kväll, alltså blir det nog ingen träning, men vet ni ibland går andra saker före.
Och på tal om träning. Nu när det blivit så himla fint väder ute så har jag börjar gå ut på powerwalks varje dag. Men alltså tror ni inte att jag redan gjort illa min fötter?! Jag har så stora blåsor att jag fått köpa skavsårsplåster, och funderar även på att köpa tejp så jag kan tejpa på d ställen som gör ont. Suck alltså..men det är iallafall riktigt härligt att gå i detta vädret. Lite varmt, men då svettas man bara mer.
 
Men nej, nu måste jag tillbaka till skrivandet. Konstigt nog tog detta inlägget mig inte ens fem minuter att skriva. Men när jag ska skriva en mening på portfolion så tar det mig 30 min, hahahaha!! 
 
Puss på er ♥
 
 
Skulle bara skriva att jag fått min första Vik på en förskola på Torsdag! Riktigt lycklig :D
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0