Måndag, powerwalk, plugg & matkasse

Tjenixen mina hjärtan!
Då var det Måndag och jag hoppas att veckan börjar bra för er? Själv startade jag min med en varm och svettig powerwalk, fint! Och efter det har jag bara hämtat mitt nya pass, lämnat pappas bil till lillasyster och sen har jag suttit och skrivit på sista inlämningen tills på Onsdag. Och även om det är segt så går det sakta med säkert framåt. Som tur är så kan jag sitta hela Tisdagen & Onsdagen också. Och det lär behövas....
 
Så mitt sommarlov börjar ju inte förens på Torsdag egentligen..men ja. Nu står jag och lagar en himla sen middag till mig & Rasmus. Vi ska nämligen beställa hem city gross matkasse inom en snar framtid, och har nu fått låna recept av mamma att testa. Så ikväll blir det köttfärssås med linser och pasta. Låter gott, så vi fåt hoppas att det smakar gott.
 
Puss på er mina finisar ♥
 
 
Dagens lunch blev kyckling fajitas. Mummmmmms!!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0