Första dagen på sommarlovet

ÅH MIN GUD!! Det är SOMMARLOV!!!! JADÅÅÅ!!!!
...Så, nu fick jag sagt det..
 
Hej mina hjärtan, jag hoppas ni har en fin Lördag. 
Själv sitter jag här med en kopp kaffe och ska alldelles snart ta tag i det sista plugget för terminen. Så egentligen har jag inte sommarlov förens på Onsdag, då allt ska vara inlämnat. Men vet ni, jag tänker njuta redan nu.
2 år har passerat och till hösten har jag bara 1,5 år kvar av min utbildning! Och på samma gång som jag är så himla taggad för att sen börja jobba så är jag också så himla nervös och rädd.  Men, sen tänker jag att det är lååångt kvar och jag ska väl förhoppningsvis lära mig något till.
 
Fast nu ska jag bara njuta av en månads sommarlov innan sommarjobbet drar igång i Juli. Fint ska det vara :)
 
I Torsdags firade vi förtidig Mors dag hemma hos mamma, med lite grillat och nypotatis
 
 
Gårdagens lunch. Lax, potatis, gräddfil & ärtor.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0