Gör det för djuret!!

Okej! Jag vill bara säga en sak till alla ni som har hundar eller katter. Se till att kolla deras tänder, okej!! 

Det brukar inte kosta något att kolla dom hos veterinären. För seriöst, detta Tösen gått igenom idag bara för att vi inte hållt koll på hennes tänder, det vill jag aldrig mer behöva se henne genomlida! Även om jag vet att det nu kommer bli 100 gånger bättre än innan.

Och jag skämtar inte när jag säger att kattstackaren hade 13, ja 13 tänder som hon fick dra ut!!!! Fattar ni så ont hon måste haft?! Nej fy fan alltså, så jag skäms!

Så seriöst om ni bryr er om era djur så kolla deras tänder redan i kväll. Djur visar oftast inte att dom har ont, för det visar på svaghet och det är något djur inte visar ute i det vilda. Svaghet=enkelt byte.
Så snälla snälla kolla deras tänder! Ja, det kostar en del. Men seriöst hellre det än att dom ska gå och ha ont hela livet.


Nu ska jag pussa & krama på min lilla hjälte till katt. ❤️






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0