En vanlig Onsdsg

Tjena moss! Hoppas allt är bra med er denna Onsdag?!
Men mig är det bra fast än jag precis lämnat Tösen hos vertinären...hon ska få röntgat sina tänder, för vi tror att hon kanske måste dra ut någon, usch, lilla loppan.

Men nu är jag påväg till skolan iallafall, så jag får tänka på något annat en stund. Går till tre idag, om jag inte lyckas komma ifrån tidigare, det beror på när dom ringer om Tösen nämligen. 

Annars så händer det inte mer än det vanliga dag. Skola, äta, träna typ. Och i morgon är jag ledig! Att gå på högskolan har ju sina fördelar ibland.

Puss och ha en fiiiiin dag på er ❤️



Måste förresten dela med mig av min lunch från igår.
Fiskpanetter med potatis, ärtor & tomater. 
Så gott!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0