Torsdag 2.e Juni 2016

Hej finisar!
Det blir ett snabbt inlägg för jag ska alldelles strax ta ett långt snack med min säng och kudde.
Idag har jag varit på ett vik på en förskola i Anderslöv. Och jag har haft det så himla roligt! Härligt att vara på en förskola utan att ha en lärare som kommer ut och kollar en, eller att man måste vara så himla aktiv och anteckna typ allt man gör. 

Nu kunde man bara fokusera på att vara med barnen och prata med dom, utan att tänka på om man uppnådde några mål. Rätt skönt i bland faktiskt. 

Men som sagt har jag haft en härlig dag, och den blev ännu bättre när jag blev bokad på ett vik ute i Smyge. Och faktiskt på min gamla förskola. Bodde ju där ute i några år som liten. Så jag är galet taggad på att komma tillbaka och bli lite nostalgisk. Inte för att jag minns så himla mycket, men vissa fragmet har man ju.
 
I morgon blir det även examensfest för Josse som blir färdig F-3 lärare,Grattis Josse & bra jobbat!! ♥
Men nu ska jag sova riktigt gott. 
 Puss ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0