Midsommarhelgen

Hej mina vänner! Vilket helg det varit!
Och vädret har levererar hela helgen, förutom på kvällarna.. 
 
I Fredags firade vi midsommar ute hos Josse i Höllviken. Och jag & Rasmus hade bestämt oss för att cykla ut till henne, då det inte var så speciellt långt. 1,5 mil. Så det gick bra, men när vi väl stannande hos Josse så var vi så himla lökiga att vi fick blaska av oss duktigt, tur vi hade ombyte och deo med oss...hahaha!!
 
Dagen och kvällen blev väldigt trevlig iallafall, med grillat, kubb och chill. Senare på kvällen började det ösregna och då menar jag verkligen att himlen öppnade sig! Och det åskade & blixtrade så sjukt mycket..och jag var inte ett dugg peppad på att cykla hem. Men när vi väl bestämde oss för att dra oss hemåt så hade det blivit uppehåll.
 
Så hem kom vi och slängde oss i duschen, klockan 2 på natten, hahaha! :D
 
Sen kom Lördagen och vi var mer än lovligt slöa. Jag vaknade runt 1-halv 2 och Rasmus hade vaknat 9 men somnat om i soffan. Så det blev inte många knyck gjorda förens Linus ringde oss och frågade om vi ville komma på grillat hos hans föräldrar. Och ja det ville vi! Så kvällen spenderades i en härligt uterum, med god mat och fotboll på tv.n. Fast det kollade knappt jag och Sandra på, för vi satt och ritade i våra målarböcker hela kvällen. Och jag måste säga att jag är så himla besatt av dessa Mindfulnessmålarböckerna! Det är det bästa dom kommit på.
 
Och när klockan hade passerat tolv begav vi oss hem för vi skulle på kalas till Emil på Söndagen. Och även det var jättemysigt, och så kul att träffa Emil igen. Vi lekte med honom hela eftermiddagen/kvällen och han fick massor av fina presenter som vi hade kul med. Speciellt såpbubblorna som verkligen var poppis. 
 
Så thats my weekend folks. Himla bra har den varit!
 
Nu ska jag försöka dra mig upp ur sängen och gå en svettig powerwalk innan första jobbdagen börjar på sommarjobbet.
Vi hörs, Puss & kram ♥
 
 
Tre fina midsommarflickor ♥
Älskar er!
 
Jag och Sandra are "skrubbing" Potatis. Dagens bästa!
Fina du! ♥
 
Så himla bra Lördagsnöje måste jag säga! Kan tillägga att regnet öste ner på kvällen också, mys!
 
Dör för denna maten!
 
Grattis på 3-årsdagen Emil ♥
 
Visst är dom lika?!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0