Massor som händer

Men hej på er!
Okej, det blev en jobbdag till då jag blev bokad i Fredags också. Himla kul när det var ute på min gamla förskola i smyge. Allt såg likadant ut som när jag gick där. Ja lite nya möbler och så, men iallafall.

Efter det blev det examensfest för Josse. Och det var så himla trevlig! God mat & härlig stämning.

Idag vaknade jag upp långt innan klockan ringde, nämligen bestämt klockan åtta. Rätt bra för att vara mig, och för att vara helg. Så jag snörde på mig träningsskorna och begav mig ut på en lång och svettig powerwalk. Och sen spenderade jag resten av dagen hos mamma i hennes trädgård. Härligt!!

Nu är vi på 60-års fest, och efterrätten dukades precis fram.

Vi hörs!
















 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0