Hjärnan går på högvarv

Hej mina hjärtan! Alltså vilken dag jag haft!
 
Andra dagen på intron till sommarjobbet, och jag är helt slut i huvudet måste jag säga! Men det går jättebra iallafall och rutinerna börjar sätta sig. Så på Tisdag drar det igång på riktigt och då är det verkligen på riktigt. Fast dom boende är så hjälpsamma och snälla, och även resten av personalen så det kommer gå bra.
 
Nu har jag nästan precis kommit innanför dörren, slängt en risifrutti i munnen och placerat mig framför datorn. Jag måste säga att en powernap inte varit fel för jag behöver verkligen tagga ner lite, Somnade dock innan 11 igår då gårkvällens pass tog musten ur mig och mitt huvud totalt.
 
Så får jag se vad som händer i kväll. Tanken vara att träna på friskis eller dra ut på en powerwalk. Fast egentligen har jag inte alls lust..vill bara chilla.
 
Hoppas iallafall att ni haft en fin Tisdag än så länge, ha det så bra.
Puss & kram ♥
 
 
 
Åh, dessa heta arbetskläder ;)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0