Gissa vad..suck alltså..

Jag har lyckats med det omöjliga..Jag har blivit förkyld...på sommaren..
 
Liksom hur lyckas man egentligen?! Men det är klart, så mycket som det blåser här i lilla Trelleborg fast än solen strålar, så är det inte så konstigt egentligen. Så i dag har jag bara suttit i soffan med min dator och min kära målarbok, och bara slappat. Himla skönt! 
 
Sen har jag äntligen fått tid till inton för sommarjobbet så jag kan förbereda mig litegrann inför det. Jag tror nämligen att jag kommer få delegering denna sommaren. Vilket betyder att jag kommer få ge de äldre mediciner och sånt. Och det gör mig lite nervös, men det är ju bara att ta det lungt och fråga om man inte vet.
 
Annars så händer det inte mycket alls idag, typ bli frisk. Man få passa på att njuta innan det hektiska drar igång.
Något som också är så himla bra, är att Pau är på väg ner till Skåne precis just NU!! Hallelujah!! Så henne måste jag träffa nästa vecka också.
 
Men nu ska jag tillbaka till mitt chill, så jag kan bli frisk. (Ska väl vara glad för att det är molnigt och lite blåsigt idag..ingen ångest över att vara inne)
 
Puss ♥
 
Hängde hos Mamma i Måndags också. 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0