Fredag, powerwalk & student

Tjena moss på er, och hej Fredag!
Imorse väckte en kelig kisse mig klockan 9, så då var det bara att vakna och gosa med henne. Men det var det värt! Sen begav jag mig ner för att fixa det sista till Albins studentpresent och även för att handla lite annat till mig själv. Och hela stan var fylld med massa studenter i finna klänningar, kostymer och vita hatta. Ja, man blir ju lite sentimental måste jag säga. För visst är det en helt fantastisk dag med så mycket glädje! 
 
Dock så ser jag så mycket mer framemot mig examensdag, då jag faktiskt tog studenten med två IG (den tidens F), och egentligen inte skulle fått ta den. Men denna gången kommer jag gå ut med ett fullständigt betyg ( eller ja, jag har klarat alla kurser och så) och jag får även ett intyg på att jag är examinerad förskollärare.. och vet ni, det tycker jag väger så mycket tyngre ;) MEN, nu ska jag inte vara bitter och snuva studenterna på konfekten ;)
 
Jag ska strax hoppa in i duschen och duscha av mig efter en helgalen powerwalk där jag faktiskt ökande hastigheten brutalt mycket, energin var verkligen på topp i dag. Härligt när det är så :) 
 
Så om vi inte hörs mer i dag så gör vi det nog i morgon.
Puss & kram ♥
 
 
 
Du kan göra allt, bara du ger dig fan på det.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0