En helg full med roligheter

Hej mina små loppor ♥
Hoppas ni haft en fin helg, och att solen lyst på er! Här nere har vädret hållt sig fint och skönt har det varit också! 
 
Nu i Fredags firade vi att min kusin tagit studenten, och alltså det är inte okej! Dom ska vara små fortfarande och inte vara 19 år och ta studenten..Jag protesterar!! haha :D ♥
Men firandet var jätteroligt och både maten och stämningen var på topp, härligt! Sen i Lördags så hände det verkligen igenting och både jag & Rasmus var slöa så jag vet inte vad?! Klockan 6 somnade jag i sängen och han somnade i soffan.. 1,5 timme senare vaknade jag i panik och visste inte var jag var, eller hur mycket klockan var. Och Rasmus som sov så gott i soffan var svår att väcka. Så maten stod inte på bordet förens klockan 21, haha!! 
Men så blir det i bland.
 
I går vaknade vi upp till en riktigt grå himmel, och jag trodde för en sekund att hösten redan gjort sitt intåg. Men tji fick jag. För när vi vara på väg ner till stan med Sandra & Linus för att fika så kom äntligen solen fram igen. 
 
Så ja, det har varit en händelsrik helg måste jag säga, om än väldigt rolig! Nu laddar jag om för en ny veckan där bland annat midsommarförberedelser ingår. Jäkla mycket folk blir det, fast det är bara roligt.
 
Nu ska jag ut på min sena morgonpromenad, och jag kommer löka ihjäl...men så är det när man inte vaknar då klockan ringer.
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
Söndagsfika
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0