Bebismys

Hej min hjärtan!
Jag hade den mysigaste eftermiddagen på länge i går!! Var hemma hos Sofia och lilla Belle för en fika och massa snack. Och alltså hur mysiga är inte dom två egentligen??
Är så himla glad att vi liksom hittat tillbaka till varandra litegrann. Vi är barndomskompisar från början men sen har livet tagit över för båda två och vi träffades inte på år. Men nu har vi börjat ses igen, mys!!
 
Så det blev massa bebismys, kaffe och snack. En eftermiddag helt i min smak. 
 
Idag vaknade jag av att klockan inte ringt och märkte att smarta jag stängt av den i sömnen....suck...så morgonens promenad sket sig. Men det fanns lediga platser på kvällens pass nere på Friskis, så det får bli ett dubbelpass i kväll..YEAH!! 
Annars är planen att röja undan här. Vet inte vad som hände, men det ser ut som man släppt en handgranat. 
 
Well well, det är väl lika bra att börja någonstans. Ska hinna trycka in mig lunch innan 17:00 också, då passet börjar. Haha, detta blir en intressant dag.
 
 
Jag hoppas ni hittar på något kul i dag, och gör ni inte det och känner att livet är piss-kass-värdelöst, dra på er promenadskorna, plugga in hörlurarna och gå en promenad. Och när ni kommit hem så gör ni er en god smoothie på hallon, blåbär, mjölk, ägg & havregryn. Sen lovar jag att livet inte känns så kasst längre.
 
Älskar er, Puss ♥
 
 Finaste & goaste lilla flickan någonsin! ♥
 
 
 
 


Postat av: Linda

Åh, så himla söta bilder!! :)

Svar: Tack! Ja hon är så go <33
Kajsa Holmdahl

2016-06-30 @ 14:25:35
URL: http://utgardets.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0