Härliga endorfiner

Tjenamoss på kvällskvisten!
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen efter kvällens CGx-pass, som verkligen behövdes. Det har varit lite mycket i huvudet den senaste veckan och även mycket på sommarjobbet. Så i kväll fick det bli ett riktigt styrkepass. Och det slutade med kräkkänsla och lyckorus.
 
Nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och sen slänga mig i sängen. I morgon väntar jobb mellan 07:30-13 och efter det ska jag grilla med Lotta, Malin & Teresia. Hoppas bara att vädret håller sig fint så vi kan sitta i parken och njuuuta!
 

Ha en supermysig kväll, dag eller när ni nu läser detta.
Puss ♥
 
 That Mellis på jobb idag. Liksom Oboy, hur ofta dricker man det?! SÅ GOTT!
 
Härliga endorfiner i kroppen.Nu tar vi oss igenom denna veckan!!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0