En riktigt bra helg ♥

Hej mina fina vänner!
Okej, jag vet inte alls vad som hände där, men bloggen har ekat i hela 6 dagar... hallå? Och jag tror och hoppas att ni inte tycker det är allt för tråkigt. Jag jobbar ju bara en massa dessa veckorna, så det händer liksom inget ut över det vanliga. Förutom denna helgen dådå. Det har hänt något både Fredag, Lördag & Söndag. Jodå, så livet är inte alltid så beiget och tråkigt som man tror det är.
 
Men det är klart, jag är nöjd så länge jag har min dator, målarbok och Rasmus hos mig. Då är liksom livet komplett. Och självklart Tösen också!
 
Men iallafall, jag ska försöka att inte skriva världshistoriens längsta inlägg, vilket jag tycker jag brukar vara expert på när det blivit ett stort hopp. Så, i Fredags blev det jobb mellan 07-14 och sen åkte jag hem och svidade om för jag skulle vara hon sandra lite innan 19:00 för att hjälpa henne med maten inför kvällens tjejkväll. Mycket trevlig, god mat och så klart mina tjajor. Kan det bli bättre? Senare på kvällen trillade även Ramus & Linus in från deras runda i Dannmark, och kvällen slutade inte förens närmare halv 2. Så när man vaknade på Lördagen var man lite seg. Men jag skulle träffa min bästa Paulina så jag var taggad som fan ändå! Hemma hos Pau blev det grillat och skogsbärspaj ( hjälp så god den var!!!). Och så klart en massa snack ♥. 
 
Och i dag sov jag väl lite för länge så Rasmus åkte iväg en stund själv. Men när han kom hem var jag duschad och färdig att sticka ut på äventyr. Så det blev en sen lunch nere på Cassablanca. Entrecote till mig och oxstek till honom, fint! Sen åkte vi ut till Falsterbo och tog en glass & kaffe med Rasmus jobbkompis. 
 
Sen var det det vanliga Söndagstjafset..Veckohandla & göra matlådor... Men, vi han faktiskt med 1 timmes träning i östervångsparken. Där vi körde duktigt mer varandra! Så efter lite styrka och intervaller åkte vi hem igen.
Och här är vi nu. Jag placerad med lite nötter framför datorn en stund till, och Rasmus har gått och borstat tänderna.
 
I morgon kör jag igång en 6-dagars jobbvecka. Men till helgen väntar lite kul saker ändå. Så det ser jag framemot.
 
Puss & godnatt ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0