Back in the saddle?

Men jisses, vilken abstinens jag fick där då!
Jag har gått och suktat efter att ta upp ridningen, ja egentligen i mer än 2 år nu, och inte blir det bättre för att man satt och pratade med Pau om det senast vi sågs. Jag vill så gärna rida igen! Så nu är jag på jakt efter någon som har en liten hästis som jag kan få rida på. Jag menar det är minst 18 år sen jag satt på hästryggen senast, om man inte räknar med en ridtur 2014. Så jag skulle nog föredra att börja rida på en häst som inte är på en ridskola.
 
Sen vet jag inte om jag ska höra av mig till ridskolan vi har här i stan och fråga om man kan komma på en drop-in-ridning till hösten? Det störiga är ju att det inte är en speciellt billig hobby att hålla på med, tyvärr. Men som sagt, jag funderar fortfarande. Och steg ett blir isåfall att höra av sig till dom och fråga. Vem vet, det kanske är 2 års väntetid på att få plats i en grupp. Who knows?
 
 
Men iallafall, detta har varit en vanlig (tråkig, jävla) Söndag, som ni vet att jag har en stor hat-kärlek till. Men så är det. Nu ska jag strax hoppa i säng, sova gott och ladda för en 6-dagars vecka på jobb. Men något positivt för veckan är att jag ska få träffa Lotta, Malin & Teresia på Onsdag, för vi ska grilla!! Längtar mycket :D
 
Vi hörs i morgon.
Puss ♥
 
Senast jag red var för typ 2 år sedan, och då på Teresia´s sköthäst Minna. ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0