Trött Tisdag!!

Tjena vänner!
Varför kommer det sig alltid att Tisdagar är värst? Man är tröttare än tröttast och vill bara tillbaka till sängen igen! Men jag sitter i skolan och skriver på vår redovisning, som kommer bli bra i slutändan, men nu är det fan bara pest och pina! Men det är bara att bita ihop och göra, jag är ledig på Fredag och ska inte träffa Lotta & Malin förens på eftermiddagen..så denna kvinnan ska ta sig en redig sovmorgon!

 

Iallafall så lär vi sitta här ett tag till, och sen ska jag bege mig hem och svida om till träningskläder och köra ett Iw-intervall pass....Hahaha, jag bara känner att allt är jobbigt idag.

Men det är bara att göra. Just do it!!

 
Puss
 
Morgonkaffe i stora lass!
 
Dagens Goa frulle...typ standard frukost för mig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0