Slutresultat: Färg & klippning

Rasmus ska ha en eloge för att han orkar bo med mig, hahaha! 
Jag säger bara det, att när jag får mina konstiga och spontana ryck mitt i natten, då är jag inte nådig.
Och denna gången fick jag en snilleblixt att klippa min lugg. Sagt och gjort, jag rotade fram mig frisörsax, hårnålar och snoddar och letade upp en riktigt bra video på youtube. Sen stod jag framför badrumsspeglen i pyjamas och klippte min lugg.
 
Ja som sagt, jag är ju inte tråkig att leva med precis, men kanske lite för spontan. Men det är klart Rasmus har varit tillsammans med mig i över 8,5 år..så jag tror han är van? Haha!
Jag ville bara visa er resultatet, och hjälp vad nöjd jag är! Äntligen hände det något med håret. Sen färgade jag ju om det igårkväll också. Tyvärr så räckte inte färgen till hela håret så jag fick åka iväg och köpa en till...men slutreslutatet...BOOM BABY!! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Riktigt bra video om ni kanske vill klippa luggen själv.


Postat av: Frida

Snyggt!

Svar: Tack! :D
Kajsa Holmdahl

2016-01-22 @ 09:18:31
URL: http://www.withatouchofchili.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0