Hela helgen lång

HEJ MINA HJÄRTAN!
Guuuud vilken helg, skulle jag vilja skriva! Men sanningen är väl att det inte hänt något så jätte ansträngande, haha :D
I Fredags var vi på middag hos Eva och Per med resten av släkten, och igår var jag och mamma inne på Emporia och födelsedagsshoppade till mig, jag fick med mig b.la annat en ny bh från twilfit, JA TACK! :D. Sen skulle Rasmus iväg på grabbkväll, så jag hade solokväll med film och snacks, himla skönt!
 
Och i dag har vi varit på Ikea och både käkat köttbullar och handlat byråer till sovrummet, vi ska nämligen totalrenovera det! Jag lovar att jag ska fota före- och efterbilder. Det kommer bli SÅ snyggt! :D
Sen har det varit det vanliga Söndagsfixet, och nu har vi äntligen landat i soffan. Kan ju säga att det inte blir så många timmar till innan sängen kallar, för jag är trött, och det är skolan i morgon.
 
Men jag tänkte iallafall visa två av plaggen jag köpte i Lördags. Eller kavajen köpte jag själv, och toppen fick jag av mamma. Jag köpte även en tjocktröja, men den är i tvätten nu så det får jag fota en annan dag. Jag fick även ett fint litet halsband också.
 
Puss ♥
 
 
Kavaj som jag fyndade på Second hand, för ynka 135:-, jag ÄLSKAR den! Och jag älskar second hand!
 
 
Topp från Cassel´s ,179:- (Rea) Hade kostat 299:-.
 
Hansband, 80.- (rea) hade kostat 100:-. Från Albrekts guld.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0