Fredagsfys innan Fredagsmys

Hej hjärtan.
Jag sitter i soffan och är sådär lagom trött och go efter ett skivstångspass och lite mat. Strax börjar handbollen men jag är väl inte sådär jättepepp på att se det, så jag ska ha youtubemaraton istället..seriöst youtube är det bästa som finns!!
Någon mer än jag som kan spendera flera timmar med att kolla massa olika videos där? Ja, jag kan ju inte vara ensam ;)
 
Iallafall så väntar två dop denna helgen, i morgon & på Söndag, så det är vad vi ska hitta på. Sen fick jag reda på att vi bara har skola på Tisdag nästa vecka för vår ena föreläsare har blivit sjuk....ja, jag säger inte nej till en ledig vecka.. (A) (A)
 
Men nu ska jag gå och hämta mitt godis och min cola zero och mysa ner mig med täcket, Tösen & Rasmus som ligger på andra sidan soffan.
Puss ♥
 
Nu banne mig ska jag komma igång med träningen igen!!! 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0