<3

Hej hjärtan!
Detta har varit en jobbig och kämpig helg.
Fick reda på att farfar hade åkt in till sjukhuset igen, och att läget va väldigt kritiskt. Vi har suttit här uppe sen igår och ja..vakat? 
Tycker detta är så jobbigt, och jag vet inte hur jag ska hantera det.
Ena sekunden är jag ledsen, andra är jag lugn och har accepterat läget, att farfar snart kanske inte finns med oss mer. Mycket tankar som surrar i huvudet och jag är glad att Rasmus är med mig.

Vi sitter just nu upp på sjukhuset och ska nog sitta här en liten stund till innan vi ska bege oss ut och fota och även käka något.

Puss & kram på er ❤️





Postat av: Josse

Hör av dig om det är något!

Svar: Tack Josse ❤️❤️
Kajsa Holmdahl

2016-01-17 @ 15:18:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0