Shopping med syster och sminkpaletter

Hej hjärtan!
Alltså ni vet den där känslan när man velat ha en sak väldigt väldigt länge, och när man då får denna saken och blir så där löjligt lycklig. Har ni upplevt det? Det tro jag va..
Iallafall så är det precis så jag känner nu!

Idag blev det en tripp till Empiria med lillasyster, för att luncha och även för att köpa en sen födelsedagspresent till mig..hihi.
Så då blev det en ögonskuggspalett som jag trånat efter såå länge! Nämligen Too faced's semi sweet Chocolate bar palett. Och sen hittade jag även en sleekpalett inne på H&M..ett märke jag velat testa så länge också! :D

Så nu är jag löjligt lycklig! 
Tänkte att jag får visa allt i en video på youtube snart, handlade lite kläder och så också. Men nu ska jag bara chilla och njuta av en lugn fredag.

Puss 





Äkta kärlek!! ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0