Peppar för helgen & face swap app

Hej hjärtan!
Helgen är här, och det händer rätt mycket ändå. 
Ikväll ska jag och lillasyster ut och käka tillsammans med våra kusiner, jättemysigt! Och i morgon ska vi på kalas en runda till Rasmus farmor, och efter det ska vi hem och få klart vår vägg i sovrummet. Det kommer bli så himla fint och mysigt när det är klart! :D

Och sen på Söndag så tror jag att Rasmus skulle fota något, så jag måste sätta mig och plugga, så jag blir klart med allt!

Så ja. Nu ska jag strax börja fixa iordning mig..går runt här i en sunkig tjocktröja och joggingbyxor..min favoritoufit förutom träningskläder ;)

Ha en fin helg, puss!



Och alltså SERIÖST hur kul är inte appen face swap? Jag satt och garvade ihjäl i soffan igår..SÅ KUL!




Ville bara ge er ett gott skratt!! Hahaha!! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0