Miss i nassen

Hej hjärtan, jag skulle egentligen sovit för längesedan..men det går inte! 
Det är en hektisk vecka som ligger framför mig, då vi ska börja skriva på vår rapport. Och idag har vi examination på våra diskussionsunderlag, och jag är fett nervös! Men det går nog bra.
Dock så ringer klockan 05:30, så jag skulle ju behöva sova. Men jag slutar till lunch, så det är lungt. Hehe.

Denna veckan har jag bestämt mig för att faktiskt testa på fitness boxning på Friskis igen, lite pirrigt. Tränade det asmycket för typ 2,5 år sedan..när jag va lite bättre i form och några kilo lättare..suck..
Men jag kommer ihåg att jag tyckte det va så jävla roligt rentutsagt, och jag känner att jag måste hitta något i min träning som ger mig en liten extra kick! Så på Onsdag kör vi, och jag kommer säkert ligga och hyperventilera efter passet, men det är ju bara gött..och sen är det skönt att få slåss lite också ;)

Gud varför slutade jag boxas? Seriöst alltså?! Haha, jag känner bara hur pirrig och bubblig jag blir i kroppen! Detta ska bli kul!

Jaja, det va ju alla hjärtans dag igår, men vi "firade" inte. Vi tog en fika på stan och sen åkte vi hem och lagade middag & fixade matlådor. Precis så det ska va.
Puss och god natt ❤️


..och jag har laddat upp med filmjölk för heeela veckan, hahah!! Mums!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0