En vanlig dag i en students liv

Hej mina hjärtan!
Alltså att försöka sätta sig in i ett ämne man verkligen inte kan något alls om är jäkligt svårt! Vi läser om specialpedagogik just nu och jag fattar nada! Eller rättare sagt jag greppar inte det som böckerna skriver, suck. Och vi ska skriva en rapport om detta... Jaja, det går säkert jättebra. *positiva tankar*.
 
Men ja-a? Annars händer det inte mycket, och livet är väl rätt enformigt. Tänkte försöka få röva utanför dörren ikväll och träna ett Iw-pass. 
Imorgon är det dags för farfars begravning❤️..och efter det ska jag hem till skolböckerna igen. 
 
Kan ju förresten säga att jag faktiskt fyller 25 år nu på Söndag och att jag då ska ha kalas, och baka massa gott!
 
 
Men vi hörs, och är det någon som är bra på specialpedagogik så får ni väldigt gärna kommentera och berätta..för jag är fett lost!
 
Puss ❤️
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0