Alltså palla!

Alltså, buhuhu!! Jag vill inte må piss längre! 
Näsan rinner, halsen är svullen och jag måste skriva rapport, men vill helst av allt sova och ligga i sängen och kolla youtube hela dagen.
Men jag måste komma igång med detta nu, jag är en så fruktansvärt duktig uppskjutare! Men, den ska ju inte vara klar och inlämnad förens den 7.e Mars..men, jag måste komma igång nu ändå.
 
Iallafall så har jag lyckats spela in en video till youtube som kommer upp senare i eftermiddag, och låter som en kråka med det får ni ta, haha! 
Men ja nu ska jag väl plugga lite och ska strax fixa något käk också. Tror det blir köttbullar ;)
 
Puss ♥
 
 
Bjuder på en bild där jag va snyggare än jag känner mig just nu.. hehehehe!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0