25 år (gammal?)

25 år?! 
Är det nu man ska börja pensionsspara ordentligt, dricka vin och bli sofistikerad, lyssna på Melodikrysset på radion, gå och lägga sig klockan 20:00, använda stödstrumpor på vardagar, boka plats på ålderdomshem, berätta historier som börjar med " När jag var ung"?!
 
Hahaha!! Nej skämt och sido, 25 låter så jäkla bra!...och vuxet, eller nått..hehe.
 
Idag väntar kalas för mig, så jag ska strax ställa mig och börja baka. 
I morse väcktes jag av Rasmus som sjöng " vi gratulerar" så hela huset hörde det, haha! Jag fick ett prydnadshjärta och en weekend till Prag. Hallå liksom!! :D Sen fick jag gofrukost, en trisslott ( med vinst på), en celsius och såklart djungelvrål!! 
Det är inte så dumt med födelsedagar.
 
Puss ♥
 
 
 
 





 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0