Segt jullov

Hej snyggingar!
En styck seg tjej sitter bakom tangenterna och skriver. Detta med lov och ledighet börjar, jag fattar inte att jag skriver detta, bli så jävla drygt alltså!! Och med tanke på att vi ska renovera vårt badrum nu i början på Januari så kan vi inte åka någonstans heller..and it sucks väldigt mycket måste jag säga.
 
När man som student är så jäkla bortskämd med att vara "ledig"/ ha egenstudier flera gånger i veckan, så blir man lite trött på att vara ledig! Till nästa år ska jag börja ta sjukt mycket vikariat alltså. För jag mår verkligen skit av att gå hemma så här mycket. Och speciellt dessa veckorna nu när jag & Rasmus har gemensam ledighet så äter vi grymt dåligt och min sömn är just nu obefintlig...skojar inte om jag somnade halv 4 i morse..och det var inte frivilligt kan jag säga. Ordentlig frukost har jag inte ätit sen typ julafton? Och lunch, mellis och middag är typ ett hopaslaget mål... INTE BRA! Och jag känner att min kropp inte mår bra av detta. Sen på allt så ska man ju ha mens också...Så im just saying..och jag såg Friskis & svettis schema för nästa år också, och det suger!!!!
 
Så lite gnällMaja är man förtillfället, men snart är ordningen återställd och rutinerna kommer tillbaka. Längtar till praktiken i Mars så galet mycket, för då jäklar i hoppet ska ni se på en tjej som är trött men mår så himla bra!
 
Och på tal om att längta, kan ni fatta att det i övermorgon är nyårsafton!!! Jag menar hallå, när hände det liksom?? Tiden gick lite för snabbt...eller det blir kanske så när man sover bort dagarna? hahaha!!!
Jag är iallafall grymt taggad, och nu när vi handlat allt vi behöver så kan jag slappna av och bara småpula här hemma. 
 
Jag tänkte slänga upp en resume av 2016 i början på Januari tänkte jag, mest så ni vet :D
 
Men nu ska jag städa lite.
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0