Idag är jag ledig!

Hej vänner!

Jag har verkligen haft fullt upp denna veckan, och är helt slut i kropp & huvud just nu. Jag och Emilia har suttit och verkligen köttat oss igenom vår rapport, bara för att få den klar tills vi går på jullov på Måndag. Men idag tog vi ledigt, dels för att jag verkligen behövde sova ut och för att hon hade massor med ärenden att göra. Så resten tar vi på Måndag :)
 
Så idag blev jag ofrivilligt ledig, vilket jag uppskattar fruktansvärt mycket! Ska bara käka lite frukost och vakna till, sen ska jag sätta igång med mina planer för dagen också.
 
Ha en fin dag och härlig Fredag, så klart :D 
Puss ♥
 
 
 
Ska förresten tacka SÅ mycket för den superfina kommentaren jag fick ang. Youtube på mitt förra inlägg. Det är sånna kommentarer som får en att fortsätta göra det man tycker är så kul, för man vet att någon faktiskt tycker om det man gör. Och det är jag så tacksam för ❤️
 
 
 
Dagens glamorösa frukost. Var inte sugen på min morgongröt idag.
Åh vad vi har kämpat med detta! Så himla duktiga
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0