Hallå Måndag och hallå...

Hej på er, hej måndag och Hej förkylning & halsont!!
Jepp, så är det..jag är förkyld igen, och halsen gör riktigt ont. Och någonstans där imellan tackar jag någon där uppe för att vi knappt äri skolan denna veckan! Så jag slipper missa en massa.
 
Och ska jag vara ärlig så är jag lite trött på att bli förkyld nu, tror detta är 3.e gången på bara 2 månander. Men om jag får gissa så blev jag säkert smittad förra veckan när jag jobbade på förskolan, fast vad ska man göra när det är sånna tider. Ska jag bara se till att bli frisk så jag inte behöver ställa in planerna till helgen och kan börja skriva rapporten med Emilia nästa vecka!
 
Jag har iallafall bullat upp mig i soffan med kaffe och ingefära..ja seriöst, rå ingefära!! AAAJJJ!!! Så starkt och den bränner i hela halsen, men dom säger ju att det ska vara bra, så det är väl bara att skyfla in i munnen?
 
Ha en fin Måndag allihopa.
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0