Förkylningar suger!

God morgon mina hjärtan!
Ja, dagen i dag skiljer sig inte mycket från gårdagen måste jag säga. Detta suger!! Men det är bara att genomlida, snart är det över.
 
Iallafall så fick jag ställa klockan i dag då jag skulle ner och fixa nya p-piller, vilket inte var så kul när jag somnade kring 4-tiden i morse. Men nya piller har jag iallafall fixat, och även köpt saker för att fixa kyckling tacos. Men om jag ska vara helt ärlig så har jag verkligen noll apptit just nu, så vi får se hur det blir det det..inte så sugen på att tvinga i mig mat även om kroppen behöver det.
 
Men nu ska jag sluta gnälla, även om det faktiskt är gaaalet synd om mig just nu, hahaha :D 
 
Ha en superfin dag allihopa, nu ska jag mysa upp mig i soffan med täcke och datorn. Och kanske försöka ta igen några timmars sömn.
 
Puss ♥
 
 
 
En riktigt färsk bild på en styck megaförkyld Kajsa...Jag bjuder på den
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0