Tankarna spinner

Hej mina små godisbitar! Då var det äntligen Fredag, och snart väntar Fredagsmys...
HAHA..skoja! Jag är strax på väg till jobb för att kötta sista helgen för denna sommaren och på Torsdag tackar jag för mig. 
 
Jag måste säga att det varit en väldigt lång och kämpig sommar i och med att jag bara jobbat, och det inte hänt något. Men nedräkningen till Mallorca minskar och snart sitter vi på planet ner till värmen. 
 
Och jag ska verkligen njuta, fast än att jag inte alls ser ut som jag vill just nu. Och att mitt mål för denna sommaren sket sig totalt..!
Men jag hoppas att när skolan drar igång igen, och jag gör det jag ska & vill göra, då tror jag det blir bättre. Sen undrar jag om jag någonsin kommer känna mig 100 % bekväm och tillfreds med mig själv? Speciellt med tanke på att mina hjärnspöken går runt så in i helvetet i huvudet på mig. Och säger "ät socker, godis, snabbmat, läsk,glass! ÄT FÖR HELVETE!!" Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, för det känns som att det inte spelar någon roll vad jag äter eller hur jag tränar..för jag kommer ändå alltid vara den tjocka tjejen i mitt huvud.
 
Well, detta var väl inte direkt vad jag hade in my mind att skriva? Men det är min blogg och ibland måste väl tankarna ut.  
Nu ska jag iallafall gör mig ordning och sen ta mig igenom de sista 6 passen jag har kvar på sommarjobbet, wish me good luck. 
 
Puss & Kram ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0