Onsdag 24.e Augusti

Hej mina älskade vänner!
Hoppas ni haft en fin Onsdag och att solen lyst på er idag, för det har den gjort här ner i skånelandet. Och jag har fått spendera denna dagen ute på min gamla praktik förskola. Men denna gången som vikarie. Och alltså, jag älskar den förskolan!! Det är lätt ett ställe jag vill arbeta på sen när jag är färdig pluggad.
 
Så i Måndags & idag har jag jobbat några timmar och lekt massor massor massor med barnen! 
 
Och i morgon är det äntligen lön, och jag har sett framemot detta sen i början av sommaren. Mest för att jag får min lön från sommarjobbet ;) cash is KING!! 
Så i morgon kommer jag ta en liten tripp till Emporia för att inhandla bl.a nya jeans, för det är jag verkligen i desperat behov av. Och en ny BH!
 
Men nu ska jag förbereda mig för träning och jag är så pepp. I går fick jag hoppa över den p.g.a att jag låg i fosterställning och hade sjukaste magontet! Vet fortfarande inte riktigt vad det är jag fått ont av då jag inte ätit något speciellt konstigt. Dock tror jag det kan vara någon form av känslighet för laktos..för jag åt en skål kefir och efter det..åh hjälp så ont jag hade!!! Så ingen mer kefir för min del.
 
 
Men vi hörs, Puss. ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0