Fredagschill

Tjena hej!
Då var det Fredag igen, och en hel vecka sen jag lämnade ett avtryck här. Men så är det ibland..
Nu är iallafall sommarjobbet avslutat och jag kan pusta ut i en vecka innan skolan drar igång. Dock så väntar jobb både Måndag & Onsdag, vad jag vet än så länge. Har fått vik på en förskola dessa dagarna, så pengarna rullar in ett tag till ;) I like. Och dessutom är jag astaggad på lite förskolejobb nu efter denna sommaren. Vill tillbaka till det jag ska jobba med.
 
Men iallafall. Idag är Rasmus på kick-off och personalfest med jobb och här sitter jag med en påse godis och kollar på film. Precis vad jag gillar!
I morgon ska jag & Maja hjälpa att servera på mammas fest, och jag blir hämtad redan klockan 13:00 för att hjälpa till med lite förberedelser. Så morgondagen bli lång, men säkert himla rolig.
 
Så ja, ni får ha en fin kväll. Och för er som är intresserade så finns det snart en ny video uppe på Youtube.
 
Vi hörs, Puss ♥
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0