Sudda sudda sudda sudda bort din sura min..

Hej vänner!
Någon som kan komma med ett stort choklad till mig idag?
Mitt grumpy humör fortsätter tyvärr idag, och jag är fan inte pepp på något alls! Sitter på praktiken med alla Goa, fina & söta barn, men idag vill jag faktiskt bara hem :(

Och det är så tråkigt att va på detta humöret. Och jag tror det är lite lack of sleep som är boven. Så jävla trött och utmattad, är verkligen inte van att jobba dessa tider. Och sen måste man vara 100% fokuserad hela tiden, för att ha något att skriva i loggboken.Sen vet jag att det är en vanesak när man väl börjar jobba sen.
Men just nu, nej usch! Och som tur är så är det Fredag i morgon.

Jobbigt är också att Rasmus åker iväg och fiskar ikväll, och kommer inte hem förens i morgon kväll. Och jag hatar att sova själv!

Men ja, ni ska väl inte behöva lyssna på mitt gnäll.
Kan ju säga att en av anledningarna för att jag är så här, är för jag fick reda på igår att min handledare här på förskolan ska sluta. Så nu får jag ännu en gång byta...blir så jävla trött, helt ärligt!

Men, det är bara 5,5 timme kvar, sen ska jag hem till sängen.

Puss 

Igår fick det bli en låååång powerwalk!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0