Söndagsångest

Hej allihopa!
Haha, alltså jag måste ju framstå som en riktigt tråkig person när jag uppskattar helger då det inte häder något speciellt? Men sån är jag!
Dock har väl denna helgen varit lite i det tråkigaste laget, mest för att Rasmus behövt jobba. Men så är det. Sen är det väl lite tråkigt att det känns som att helgen går så fort nu när man "jobbar". Tiden bara flyger iväg, och i morgon är det dags igen.
 
Man är riktigt bortskämd med att gå i skolan, då man är där ca 3 dagar i veckan, och resten är man ledig. Dock vill jag ju ändå påstå att jag längtar riktigt mycket tills man börjar jobba, tjänar pengar och att vi då kan köpa ett hus..livet börjar liksom! Men det är bara att bita ihop, den tiden kommer en dag också.
 
Men iallafall, nu ska jag fixa lite med mina naglar tänkte jag, både tår- och fingernaglarna. 
Puss ♥
 
Slänger in en gammal bild från min studentdag. Då kunde jag inte tro att 4 år senare skulle jag gå på en högskola.
 
Och en från min bal också. Jag är SÅ lik mamma på denna bilden!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0